lördag 27 augusti 2011

Besök

Här var det minsann tyst. Men vi fick besök igår, och i eftermiddags åkte dom hem. Vi har fått hjälp med Publisher så jag har mest bara suttit och fixat med det sen vi blev ensam. Fick ett ryck och ville helt enkelt göra klart det jag planerat. Och ja, det har med bröllop att göra, så nu lär jag drömma mardrömmar efter att ha fått jäklas lite.

Stundtals tycker jag att planeringen är jätterolig men andra stunder längtar jag tills det är över och jag vill aldrig mer göra något sånt här. För tillfället är det det senare som jag känner. Trots att man ligger bra till är det ändå en miljon saker som måste planeras in i den minsta detalj. Vi vill ju bara få gifta oss och inte bry oss om det saker som kanske inte är "korrekt".

Har inte haft någon att beklaga mig hos heller eftersom sambon somnade i soffan. Det blir tidig kväll för oss, eller i alla fall för min del, då det är min födelsedag imorgon.
Och den dagen lär bli jättelång så då behöver man all ork man kan få.

Inga kommentarer: