tisdag 10 september 2013

Sjukhuset

Först var det dags för ultraljud på blodkärlet. Det hade inte blivit värre och det känns skönt. Med den vetskapen får jag amma 2 mån till om jag vill. Jag ska sluta innan dess men nu behöver jag inte känna stress, vilket jag gjorde när jag fick veta det sist. När det var klart var jag med två minuters marginal hos läkaren. Hon fick då veta hur dåligt jag mår över sömnbristen. 2 månaders sömnbrist gör en skakig. Jag ska i alla fall få byta tillbaka till den kortison jag åt innan och kanske få en allergimedicin som ska göra en dåsig ( som en sista utväg tills det ordnat sig). Jag ska också ta blodprov för att kolla sköldkörteln. Jag känner mig lite frusen, har gått ner en del i vikt och hormonerna kan ställa till det. Jag tig även upp om den ryggsäck jag fått. När jag skulle kliva upp från britsen högg det till så att tårarna sprutade. Tur att Andreas är ledig imorgon så jag kan få vila ryggen lite...Nu är det dags för Ellen att få kvällskäk och för min del att kolla på tvn. Svenska Hollywoodfruar som ska få min uppmärksamhet!!

Inga kommentarer: