lördag 21 september 2013

En liten uppdatering

Ellen vill ju gärna gästblogga så here we go :)

För några dagar sedan var det ett år sen mamma och pappa fick veta att de skulle få en bebis , dvs mig. De skrattade och grät tydligen. Mamma var helt säker på att de skulle få en flicka, och mammor har ju alltid rätt :)

Sen har mamma träffat andra som fått bebisar i sommar ( jag är äldst i den gruppen btw) och de rekommenderade en giraff som heter Sophie, så mamma tyckte att jag också skulle ha en :) den är tillverkad i 100 % naturligt material så mamma låter mig suga på den, nom nom.

Jag blev ju 4 månader alldeles nyss och jag har lärt mig spotta och enligt mamma och pappa kan jag vara rätt högljudd, själv förstår jag inte vad de menar ;)

Jag tycker fortfarande inte om att ligga på mage men det blir bättre allt eftersom.

Natten till idag sov jag 10 timmar innan jag åt frukost ( läs: bröstmjölk) det var tydligen uppskattat. 

Jag tycker det är roligt att se på tv, men jag får bara se litegrann, jag brukar få de Idol annars hänger jag mycket i babygymmet. Mamma eller pappa brukar  ligga bredvid men nu är jag så stor att jag kan roa mig själv ibland :) 
Nu ska vi ha kvällsmys innan jag ska få pyamasen på mig. Fashionreport kommer imorgon.

Over and out
/ Ellen 
Ps det här var ju kul så det ska jag höra om. Ds

Inga kommentarer: