söndag 15 september 2013

Aktivitetsleksaker

Några i min mammagrupp rekommenderade starkt denna lilla filur, giraffen Sophie. Den är helt ofarlig för barn att stoppa i munnen, den piper när man trycker på magen och är lätt för dem att hålla i, så jag var ju tvungen att köpa en sådan till Ellen.

Har också varit i jakt på en sån här leksak, greppvänlig och färgglad. Klart att bebis ska ha leksaker som gynnar hennes utveckling :)

Denna napphållare från Elodie Details älskar jag. De är lätta och snygga. Minus är väl priset men vad gör man :)
99 kr för en, har beställt napphållare av en tjej på Facebook, hoppas de håller samma mått som dessa gör :)

Lilla duvan ( ja det är Ellens smeknamn bland många andra) har sovit så bra idag och det tackar jag för. Väntar på att hon ska vakna, nu har hon sovit i 2 timmar, och jag låg bredvid och vilade i 1,5. Men nu ska jag ta tag i lite saker och hoppas att tiden går snabbt till kl 19. Andreas har jobbat sen kl 07 så vi längtar efter honom :) Ha en fin söndag!!

Inga kommentarer: