torsdag 18 juli 2013

Sjuk och trött

Trots flera dagar med antibiotika blir jag inte bättre och jag håller på att bli tokig. Nätterna är så grymt jobbiga och dagarna är jag så trött att jag måste sova så mycket som möjligt. Gråter för minsta lilla och jag funderar starkt på att sluta amma. Varför undrar ni då. Jag har nu haft feber i 11 nätter ( det är då febern kommer), jag måste ställa alarm
 för att kliva upp och pumpa, när det är klart har jag svårt för att somna om för då har jag frossa alt svettas som en galning av febern. Sen ställer jag ett nytt larm men oftast vaknar Ellen då, matar henne och tar antibiotikan och sen måste jag ställa nytt alarm för att äta pga antibiotikan. Imorse gjorde jag dock inte det pga utmattning. Från att ha sovit 9 timmar totalt varje natt får jag nu vara glad om det blir 5. Febern gör mig så matt, antibiotikan verkar inte och man vet inte varför jag får feber. Måste jag byta antibiotika så börjar helvetet om ( med 10 dagar till) och jag pallar snart inte mer. Jag glömmer bort mig själv och frågan är hur mycket stryk ska min kropp få ta innan det är nog?

Inga kommentarer: