söndag 14 juli 2013

amningsmottagningen

Den senaste veckan har jag haft feber på nätterna, så jag tog kontakt med amningsmottagningen pga mjölkstockningen. Där fick jag tips på hur jag ska amma, och vi skulle ha telefonkontakt angående min feber. Jag får feber på nätterna, ställer klockan till 03.00 för att pumpa (Ellen sover ju så bra), ligger och svettas, väcks vid 06 av att hon vill ha mat, och sen om man har tur blir det två timmars sömn. De senaste dagarna har hon också haft det jobbigt med magen, och jag som inte varit så pigg, så man har passat på att sova så fort hon gjort det också.

Nu diskuteras det om jag behöver antibiotika, men jag ska först dit för att ta prover, och få träffa läkare innan något händer. Självklart fick vi en tidig tid, så när Ellen har ätit vid 06 kommer det inte vara någon idé att somna om. det kommer att bli en lång dag...

Inga kommentarer: