fredag 8 juni 2012

orange




Äntligen kan jag börja bildbomba. Är åter hemma i lägenheten efter några härliga dagar i stugan. Det hann bli ett par bilder till sen igår och just nu håller jag på att redigera dem. Kusinbarnet E och jag har haft himla roligt tillsammans och hon modellade gärna för mig. Det blir ett par bilder att redigera och skicka till hennes mamma, om man säger så.

Tågresan hem var nästan lite jobbigt. Två karlar som pratade nonstop i en timme, så jag är faktiskt mör i skallen. Gubben jobbar så jag njuter av tystnaden, men saknar honom väldigt mycket. När han kommer hem imorgonbitti åker jag på jobbet så vi kommer ju inte ha sett varandra på flera dagar.
Men det blir ju så ibland.

Nu ska jag fortsätta att redigera bilder så bloggen blir välfylld den närmaste tiden...

Inga kommentarer: