torsdag 7 juni 2012

Hemma

Har försökt att uppdatera bloggen nu med bilder, men det går inte så bra så jag får försöka igen imorgon. Igår kom jag hem till mamma o pappa. Vi åkte till stugan och har sovit där inatt. Nu ska jag in på stan och göra lite ärenden, och sen sova i stugan en natt till innan jag åker hem till mig/oss igen.

Kameran har legat i ofrivillig dvala ett tag, finns som inte så mycket att fota på just nu känner jag, men här får den jobba hårt. Sedan jag kom hem har det blivit ca 400 bilder, mestadels på kusinbarnet E som mer än gärna ställer sig och posar när jag har kameran framme. Så när jag kommer hem har jag en del att pyssla med, men det är bara kul.

Imorgonkväll är jag tillbaka och då med lite bilder (och ett par dagar framöver med bilder från den här tripen :p)

Inga kommentarer: