söndag 3 juni 2012

Ett hav av dofter

Häromdagen var jag på stan. Jag hade en timma på mig att göra vad jag ville innan jag skulle hoppa på bussen som skulle ta mig till jobbet. Tillslut hamnade jag på parfymavdelningen på Åhléns. Jag luktade på många parfymer för skojjs skull, och efter en stund började jag gå mot busshållplatsen.

 Jag hade råkat få parfym på handen när jag skulle ta ett testsprut av en parfym, och dåslog det mig. Varför hade jag inte lagt parfymens namn på minnet, för den luktade ju skitgott.

Nu ska jag ju inte köpa en ny parfym på bra länge, jag har ju redan så många (tack vare min syster S) och jag köpte ju en parfym nu i vinter, men det skadar ju aldrig att veta till en annan gång, så nu måste jag alltså gå tillbaka och testa parfymerna igen. Snacka om stört, men skam den som ger sig!!

Inga kommentarer: