tisdag 29 november 2011

tänd ett ljus...

Den troliga bloggfrånvaron blev inte längre än såhär. I eftermiddags mötte A upp mig och vi åkte
till MediaMarkt för att köpa en ny dator. Det är lite nya grejjer som man måste lära sig men tids nog är man van.
När vi tackade ja till lägenheten i oktober förra året åkte jag,mamma & pappa på IKEA. Då köpte jag bland annat dessa vita ljusstakar. Tog fram dem i söndagskväll och hade dom tända i någon timme och likaså igår. Efter en stund blev det lite väl mörkt och när jag vänder mig om har den ena slocknat. Vi hade några extra lampor för såna här tillfällen, men den vill fortfarande inte fungera även fast vi testat alla lampor på ljusstaken.
Good shit alltså. Nu måste jag köpa 2 nya att ha här i vardagsrummet. Och man kan ju inte direkt åka 30 mil för att köpa en exakt likadan. Snacka om I lands problem.

2 kommentarer:

Anna sa...

Va tråkigt att dom inte vill funka, riktigt fina! Ja hade det varit närmare hade det ju varit betydligt lättare ;) Då borde du fått reklamera den!

Camilla sa...

Anna: Ja knappt använda i ens två timmar och trots att vi testat med nya lampor vill den inte fungera. Dumt att IKEA inte fanns här nu...