torsdag 3 november 2011

111103




Idag är det vår dag. Så vi ska fira det med god mat och bio ikväll. När jag kom hem stod det en blombukett med mina favoritblommor prärieklockor och rosor. Men de visar jag imorgon då ljuset nu inte visar blommorna skönhet. Idag är det även vår förlovningsdag, som vi passande nog slog ihop (enkelt för karlar att komma ihåg om inte annat).
När vi bestämde att vi skulle förlova oss diskuterade vi datum och kom överrens om årsdagen, som då skulle infinna sig exakt 30 dagar senare. Så vi fick åka och kika på ringar ganska snabbt. Gubben fick huvudvärk av all ringprovande att vi bestämde oss ganska snabbt, då vi ändå visste att någon dag skulle vi byta ut dem. Jag bytte ut min för ca 1½ år sedan och närmare bröllopet får A en ny. Och på tal om det, nu är det bara 282 dagar kvar tills dagen D (eller B). Det var ju nyss 380 dagar. Tiden rinner iväg minsann!

Inga kommentarer: