torsdag 10 november 2011

Det där med gåvor



Överallt ser man storbloggare som visar upp saker i bloggen som dom fått i brevlådan av diverse olika företag. En blus, leksaker till barnen, mat, biobiljetter etc etc. Det har varit omdiskuterat om hur mycket en privatperson får ta emot som gåvor av företag och självklart förstår jag att om en offentlig person använder en sak så vill massan också ha den saken.

Så vad ska jag be om då?Jag som är obetydlig i cybervärlden... En ny fjällrävenjacka kanske? Jag har ju trots allt använt samma jacka under 12 vintrar och detta blir min 13:e och utan fjäsk är Fjällräven det enda alternativet när vintern håller hårt grepp om naturen. Hade ju planer att köpa en ny svart förra vintern, men den jag ville ha var slutsåld, och eftersom det blir bröllop nästa sommar så går alla pengar till det....Just sayin....

1 kommentar:

Pacman sa...

Du kan blive overrasket over at opdage, at du rent faktisk kan spille, Ms Pacman på internettet. På mange måder åbnede det en masse af minder for dem, der voksede op med at spille disse typer af spil. Nu er alt du skal gøre er at gå online og kan have en masse sjov genopleve gamle minder, mens du spiller Ms PacMan af sig selv eller med nogle venner, som kom over til en aften med sjov og underholdning.