söndag 26 juni 2011

im going crazy...

Jag och datorn är visst inte vänner idag. Kom hem från stugan ikväll och sen dess har jag fört över alla de bilder jag fotat under helgen, men antingen har internet varit jättesegt eller så har Mina Bilder mappen inte velat vara med, så då har jag inte kunnat redigera några bilder, så jag ger upp och försöker imorgon istället. Har startat om datorn 3 gånger och snart ska jag gå och lägga mig så tålamodet börjar ta slut.

Men under några dagar får ni som vanligt se en massa bildregn från midsommar! Har bara tagit världens finaste bilder på kusinbarnen, men av respekt för mina kusiner kommer jag inte att lägga ut några bilder med deras ansikten som syns.

Objektivet har verkligen varit värd varenda krona ( och jag fick den för en billig penning också) :)

Inga kommentarer: