fredag 8 april 2011

slappardag

Här sitter jag med datorn i knät.

Jag älskar vårt bord som fyndades på loppis för en hundra-lapp.

Det här måste vara den segaste och värsta veckan på mycket länge. Jag är fortfarande sjuk och ser inte slutet på tunneln. När ska man få bli frisk? Jag har jag fått ont i halsen igen (som jag hade förra fredagen) och allt känns bara tungt. Har inte varit utanför lägenheten sen förra helgen och nu kliar det i fingarna, men orken finns inte.

Det märks. För hemmet såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig, och trots det tunga huvudet har jag nu hunnit städa,tvättat och diskat. I övrigt har det inte hänt något spännande.


En sak är säker, jag älskar vår nya kamera :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Verkar nästan likna min hemska och lååångvariga influensa :( Hoppas du snart har ork igen är hemskt att må så där! Kram

Camilla sa...

Jag har inte varit ute på en vecka :( och det är knonfint väder :( känns blä, men jag mår fortfarande inte bra..