måndag 25 april 2011

Åhååjaja....

Har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn idag. Satt ute på balkongen hela dagen tills solen försvann över hustaket, sen blev jag lite soltrött ,så jag var nästan på väg att somna när jag såg en intressant dokumentär på SVT, så då var man tvungen att hålla sig vaken.


När den var slut började tvätt tiden och emellanåt har vi gemensamt städat lägenheten (och det har tagit sin lilla tid) och tvätten är fortfarande inte klar. Nu först har jag tid, men knappt det då Biggest Loser börjar om 10 minuter, och det är ett program jag helst av allt inte vill missa för allt i världen.


Och nu ska jag bara kika igenom lite bloggar och lägga mig framför tvn. Intresseklubben antecknar för fullt förstår jag!

2 kommentarer:

Biggest Loser sa...

Tusan! Insåg precis att jag missade Biggest Loser :(

Camilla sa...

BL: attans, det var utröstning igår :)