måndag 4 april 2011

Oh Lord.

Vilken hemsk natt man har haft. Gick och la mig i normal tid, men klockan tickade på och jag kunde inte somna. Förkylningen är ett faktum nu, då jag gått och dragits med halsont. Kan inte ligga på rygg för då vaknar jag med ett ryck av att det täpps till i halsen.


Det är skitväder ute, sambon jobbar sent och jag ska väl mest bara ligga i soffan med nässpray och halstabletter.

Det har börjat läcka vid toastolen också så nu väntar man på att någon ska komma hit och fixa problemet. Det läcker så pass att man måste skrapa bort vattnet för det bildas en pöl.


Sen väntar vi fortfarande på elektrikern. Så det mesta står i hallen och väntar på att få bli städad.Oh what a joy!

2 kommentarer:

Anna sa...

Krya på dig och hoppas du slipper bli lika dålig som jag var! Och att det inte håller i sig så länge heller ;)

Camilla sa...

Anna: tack,började känna av det för en vecka sen så det känns lite långdraget, men nu är det ändå på sluttampen eftersom man är förkyld, men man ser inte klok ut :p