tisdag 16 november 2010

weddingbells

Är precis hemkommen efter en stadsrunda med Tina. Stackaren har varit (och är) så sjuk att hon inte kunnat träffas på evigheter, men idag var det en bra dag. Har spanat in lite stuff till lägenheten, så nu får man gå och fantisera ett litet tag till

När jag öppnade Aftonbladets sida möttes jag av denna rubrik. Den eviga ungkarlen ska äntligen stadga sig och ett helt land är till sig av lycka (och några är säkert väldigt ledsna då halva kungariket nu är taget).
Min mormor hade alla dess Damtidningar man kunde tänkas köpa så varje gång man var där kikade man på alla bilder på kungligheterna runt om i världen.

Jag minns så väl att jag tyckte att prins William var sååå söt, men han var ju två år äldre och man kan ju absolut inte vara tillsammans med någon som var så mycket äldre än en själv, då var jag alltså kring 7-års åldern då jag tyckte så :D Nu sitter man här och sambon är 2 år äldre, men man har ju blivit lite klokare sen dess.

Men en sötare blivande drottning (!) kunde han nog inte få den där gamla prinsen ;)!

Inga kommentarer: