måndag 22 november 2010

Like the 80´s

Igår erbjöd systerdottern att våffla mitt hår, för hon tyckte att vi kunde se likadana ut. Självklart ställer man upp, och hon tyckte att jag genast såg så cool ut :p

Innan det var dags att åka tillbaka fick jag ett samtal från läkaren. Värdena såg bättre ut så det lönar sig att äta dubbel dos av järntabletter, dock hade ja fortfarande lite låg järndepå så jag ska fortsätta med det ett tag till.

I övrigt måste jag börja med blodförtunnande medicin. Inget att oroa sig för men det ska hjälpa blodet att rinna bättre. Så nu kommer det att bli ännu viktigare att inte få några skärsår.
Man kanske kan få ett intyg av läkaren att sambon vid alla tillfällen ska skala potatisen ;)

2 kommentarer:

Anna sa...

Snygg frilla ;)

Va bra att värdena såg bättre ut!
Haha ja det skulle vara något med ett sånt intyg för att skala potatis är bland det tråkigaste som finns ;)

Svar: Haha jodu, gammal är jag..huga :P

Ses imorn!

Camilla sa...

Anna: Man kanske borde fråga läkaren om det :p Det gör vi!!