tisdag 22 juni 2010

sjuk

Öronvärken försvann i lördags efter att ha använt nässpray, men kom tillbaka på söndagen efter att jag åkt tillbaka igen. Värken tilltog allt eftersom och efter ett tag hade jag så ont att tårarna kom. Stoppade i mig 2 alvedon och fick invänta att det började verka.
På måndagen var värken borta, men slemhostar som aldrig förr. Är täppt i båda näsorna och jag hör knappt något på vänster öra då det slagit lock för det.
Som tur är har jag Mollipect sen senaste slemhoste turen så nu får jag ta det fram till torsdagens hemgång igen.
Ringde reumaten igår morse, då sånt här måste rapporteras och än en gång måste jag hoppa över Methotrexatet så att kroppen orkar kämpa emot. Nu har jag hoppat över det 3 ggr på 6 månader. Men det kan inte hjälpas. Men märkbart är det iaf. Immunförsvaret är riktigt lågt och jag verkar få på mig allt. Men ta i trä så har jag ännu ingen feber och bara det är ju riktigt skönt.
Igår lånade vi Sherlock Holmes, en film jag rekomenderar. Den var riktigt bra! Hoppas grannarna inte blev störda bara för volymen var inte låg då jag blivit tillfälligt döv. Skitirriterande!

2 kommentarer:

Anna sa...

Stackare! :(
Hoppas du kryar på dig fort nu!! :)

Camilla sa...

Anna: Tack, hoppas jag med. tror dessvärre att dövheten lär hålla i ett bra tag till innan det släpper :(