lördag 5 juni 2010

Besök

Idag fick vi besök av As föräldrar. Hade massor att göra att det är först nu man kunnat sitta vid datorn och slappa. Först åkte vi in till stan, hämtade ut boken jag beställt på Bok Akademin. Sen vidare till en handelsträdgård en bit bort.
Alldeles intill finns stans flygplats så jag tog med mig kameran utifall att. Men Inget plan flög förbi då vi var där. Tror nog att både jag och Kalle blev lite besviken ;)
Vi lastade bilen full med blommor så vi blev tvugna att åka hem och lasta av. När det var gjort åkte vi vidare för att handla. När vi gjort klart det åkte vi raka vägen hem för att börja plantera blommorna. 200 liter jord gick åt och egentligen skulle det sitta fint med ännu en säck.

När Kalle och Siv åkt hem slängde jag i mig lite jordgubbar, hoppade in i duschen och på rekordtid hade jag gjort mig iordning. För vi skulle ut på restaurang och äta. Är proppmätt och skulle säkert somna nu om jag la huvudet på kudden. Men ett litet tag till ska jag väl försöka hålla mig vaken.



Imorgon ska vi dock inte göra så mycket. Att ha fullt upp är roligt men man ska aldrig underskatta en dag då man kan pillra sig i naveln och ligga i soffan och sucka för att tvdosan ligger lite för långt bort.

Inga kommentarer: