tisdag 25 september 2012

Ännu en...

Häromdagen kom jag i kontakt med en kvinna med samma sjukdom som jag. Det visar sig att hon bor några kilometer från mig och fick sin diagnos i sommar. Så där hon är nu var jag under våren 2009, och för min del har jag kommit långt i min sjukdomshistoria.

Så fort jag blivit piggare (det rinner ur ögonen och näsan är snart sårig av allt snytande), så ska vi träffas och prata. Så det blir nog trevligt. Men först ska jag kurera mig så jag blir frisk tills på fredag.
Man kan ju alltid hoppas att det blivit bättre tills dess!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Visst är det trist med dessa förkylningar :( min bröt ut ordentligt idag.. jaja, bara att bita ihop.
Vad "roligt" (känns som fel ord att använda) att du hittat ngn som är i samma situation som du, det kommer nog ni båda få mycket utbyte av i framtiden :)

Camilla sa...

Linda: ja man blir helt däckad. Tur det inte händer så ofta :p När jag fick min diagnos kände jag mig väldigt ensam, så det är kul att kunna räcka ut en hand till någon annan :) krya på dig du med!!