fredag 30 december 2011

Sista dagen...




Näst sista dagen på året och idag var det den sista dagen på arbetsträningen.Jag tycker att det är jättesorgligt, och alla där tycker likadant. Det är ett grymt bra gäng jag fått lära känna och förhoppningsvis dröjjer det inte länge förrän man kan få hoppa in lite extra.


Jag fick en julklapp av chefen innan jul, igår bjöd han mig på lunch, och idag fick jag denna blomsterskapelse plus ett presentkort, vadå givmilt? I kortet hade dom också skrivit några fina rader om hur värdefullt arbete jag gjort och hur glada dom var att jag varit där.


Andreas jobbar imorrn så jag har begett mig till mamma och pappa så på måndag får jag ta fotot på blomman så bilden gör den rättvisa!!

1 kommentar:

Anna sa...

Roligt att vara så uppskattad, samt att du trivdes så bra :)