onsdag 21 december 2011

En julklapp till mig



Nästa fredag är det min sista dag för arbetsträning. Sen ska jag vara 50% arbetsför och hänga på arbetsförmedlingen. Jag har trivts så oerhört bra med arbetskamraterna och arbetsuppgifterna, att jag tycker att det är kul att kliva upp på mornarna.

Nu ska jag istället bli extra personal och få jobba om det behövs. Vilket jag vet inte blir så mycket nu i början på året. Jag har haft ett jättebra samarbete med chefen och idag blev jag inkallad till hans kontor där jag fick en julklapp och en kram, där han önskade mig god jul. Jag är nämligen ledig i 5 dagar för att jobba de 4 sista innan nyår.

Jag har aldrig känt mig som en praktikant, utan kom in i gänget på en gång, och det lustiga var att han (utan att ha hört mig säga det), sa exakt samma sak. Att dom inte sett mig som en praktikant, så det är ju bra betyg. Extrapersonalen och jag har redan bestämt att vi ska ha en vinterfest också, en uppföljare från sommarens fest, och jag längtar redan.

Paketet innehöll en prenumeration på valfri tidning som bilden visar, och det lutar starkt åt tidningen FOTO.

Inga kommentarer: