fredag 13 maj 2011

you are coming with me....


Risken finns att det blir ett dubbel inlägg, för gårdagens inlägg med denna bild kan jag inte se...den finns varken på sidan och heller inte när jag kikar på redigerade inlägg. Som bortblåst och Blogger har legat nere hela dagen. Aja, om gårdagens inlägg kommer tillbaka får jag väl helt enkelt radera detta.


Den här tunikan ska i alla fall få följa med mig till utlandet, och jag känner på mig att den kommer att bli flitigt använd hela sommaren.


Har lite hastigt och lustigt börjat att arbetsträna. Egentligen skulle jag börja dagen efter nationaldagen, men pga vissa omständigheter kunde jag få börja redan nu, så då kunde man ju inte säga nej direkt :)


Nu ska vi ha fredagsmys och bara vara. Gubben är glad över att Sverige gått till final i Hockey VM, och det är väl jag också, om jag ska erkänna :)

1 kommentar:

Anna sa...

Jag lyckades iaf hinna se förra inlägget med tunikan ;) ser jättefin ut!! superfint till solbränna som du krev innan =)