onsdag 18 maj 2011

Onsdag

Oj vilken vecka det har varit. Jag kände på mig förra veckan att jag skulle bli förkyld, ännu en gång. Men den här gången var det inte som förra gången. I fredags fick jag feber, och under helgen fick jag skynda på kroppen att bli frisk, det gjorde att jag blev illamående och allmäntillståndet var bara skit.

Nu känner jag dock av förkylningen, även fast den inte ens är i närheten från sist.

Arbetsträningen går bra. Jag har bara fått ett x antal skärskår och rivmärken och ett par blåmärken kommer dyka fram på den bleka kroppen när som helst. Det är intensivt, man går mycket, och personalen är jättetrevlig.


Idag växlade vi in lite fickpengar, bara det gör det hela lite mer verkligare.


En rolig nyhet för alla Biggest Loser tittare är att den 25 maj börjar BL Storbritanien på Kanal 5, Yeah!!

6 kommentarer:

Elin sa...

Kul att det går bra på arbetsträningen! Vad är det för ställe du är på?

Anna sa...

Jobbigt med dessa förkylningar! Jag känner också av en förkylning, som bara ligger och smyger..
Så du har börjat nu, va roligt! :)

Camilla sa...

Elin: Barnens Hus :)

Anna: Ja det är en ond cirkel..bara man är frisk tills man åker så. Japp, det blev lite hastigt, men det känns bra :)

Elin sa...

Camilla: Oh, skoj :)

Camilla sa...

Elin: det är det :) längtar tills man blir varm i kläderna så man kan allt :p

Biggest Loser sa...

Vad tyckte du om det? Kändes spontant som att det inte alls höll samma kvalité som amerikanska.