onsdag 11 maj 2011

oh crap!

Åh vilken skitnatt det var, eller morgon kanske man ska säga. Mellan kl 05.00-09.00 vaknade jag 5 gånger, känner av en förkylning och vaknade svettig och jag kunde inte förstå varför klockan gick så sakta. I eftermiddags hade vi lovat bort oss till gudsonen och hans familj så jag tog en alvedon, och höll mig mest inomhus.


Kom hem för 1½ timme sen och slängde mig i soffan på en gång. På tvn var det Biggest Loser "where are they now", och på slutet av avsnittet gjorde många tidigare BL deltagare ett Triathlon, och min all time favorit Tara vann. Jäklar vilken superkvinna hon är.


Nu ska gubben få se lite ishockey och jag ska jäklas med tv3 play och tv4 play, av nån anledning vill de jäklas så fort man ska se nått avsnitt på webben, men skam den som ger sig!

Inga kommentarer: