onsdag 2 februari 2011

Behandling nr 9

Det var med trötta ben jag klev upp imorse för att åka till sjukhuset. Ville så gärna snooza väckarklockan, men insåg snabbt att det var omöjligt då jag hade en tid att passa.
Den här gången fick jag åka till sjukhuset själv utan A, då han spenderat några dagar hemma hos sina föräldrar, men det gjorde inget i slutändan, då jag somnade i sjukhussängen av trötthet. Tänkte läsa en massa tidningar under tiden, men efter bara några minuter kände jag att jag var tvungen att lägga undan tidningen och rätt som det var hade jag somnat.
Vaknade av att maskinen på droppställningen pep och efter några minuter kunde jag gå därifrån. Ikväll kommer gubben hem, så nu är det slut på ensamheten, så nu är det städning som gäller så det är fint när han väl stiger innanför dörren :)!

2 kommentarer:

Anna sa...

Va skönt att du kunde sova bort tiden under behandlingen :)

Anna sa...

Va skönt att du kunde sova bort tiden under behandlingen :)