måndag 7 oktober 2013

Sömnlöshet

I fredags morse fick jag nog. Nu var det slutammat. Åkte upp på sjukhuset och fick en tablett för att mjölken ska upphöra.dör bröt jag ihop och de förstod mig så jag fick en sömntablett. De sa att jag skulle få sova gott, och son jag såg fram emot det.

Tog tabletten men vaknade redan efter en timme och jag förstod ingenting, skulle inte jag sova djupt? Vaknar igen efter 2 timmar och en timme efter det och en timme efter det. Vilken värdelös tablett. Klev upp för att gå på toan, brösten värkte. Ellen hade vaknat så Andreas byter blöja, och där och få står vi med ryggen emot varann, och jag ska precis gå till köket för att fixa en flaska ersättning....då helt plötsligt svartnar det i ögonen och jag faller ihop. Allt gick på en sekund. Jag har ingen kontroll på kroppen men jag är medveten om fallet. Jag landar med svanken och tar emot med armbågarna. I rätt stund hinner Andreas reagera och mitt huvud landar på hans fot. Vi är båda chockade.
Andreas ringer ambulans men vi behöver inte åka in. Har skrapat upp båda armbågarna och blir hjälpt till sängen..där jag ligger ända till kvällen,.....

Forts följer...

Inga kommentarer: