tisdag 8 oktober 2013

Forts...

Jag ringer hem för att berätta vad som hänt och mamma och pappa bestämmer sig för att komma upp under eftermiddagen. Strax innan lunch kom As bror och fru. Andreas blev rätt chockad så vi behövde lite avlastning. Jag låg ju bara i sängen, var groggy och hade ont. Under dagen ville jag gå på tian men då fick A hjälpa mig dit, och trots stöd höll jag på att svimma igen. Medicinen verkade ha kickat in vid fel tillfälle plus att jag har lågt blodtryck. Idag tisdag har jag fortfarande ont och lär så ha i ett par dagar till.

Natten till måndag testade jag Lergigan Comp, den åksjuketablett jag fick när jag var illamående, men den hjälpte inte heller, så jag vaknade kl 03.00 och kunde inte somna om. Ellen sov till 08 och jag kände mig så knäckt. Nu räcker det! Så jag fick en akuttid påbVårdcentralen och fick insomningstabletter utskrivna. Jag kunde sova till 04.30 ( den tid jag alltid vaknar :( ) och tog då en tablett. Vaknade 06.30 av Ellen som sov vidare till 07 innan det blev mat, men tack och liv somnade vi båda om från 08-10.30. Det har varit en rätt seg dag, och det enda jag önskar mig nu är att jag lär mig somna om. Något har ju blivit fel eftersom jag inte kan det :(

Inga kommentarer: