fredag 9 augusti 2013

Nolia

Mässan håller på tills på söndag så jag tänkte passa på att gå en sista gång. Den här gången köpte jag en ofodrad mössa till både mig och Ellen. Hennes mössa kan hon dock först ha till våren medan jag får ha på mig min redan i höst :) har redan fyndat lite mössor till henne som hon kan ha till hösten så jag köpte en lite större mössa så hon har för alla säsonger. Jag slog även till och köpte vinterhandskar. De ska tydligen vara jättevarma och de blir till nästa vinter. Det var lika bra att slå till nu för mässan kommer inte tillbaka förrän om 2 år. Så det vore ju dumt att inte slå till medan man hade chansen. Munkar och en bricka blev det också. Mössan med svanar på är den mössa jag köpte för ett par dagar sedan men den kommer användas först det börjar bli kallt. 

Inga kommentarer: