torsdag 20 juni 2013

BVC & MVC

 
 
Idag var det dags för efterkontroll för min del, det sker vanligtvis mellan 6-8 veckor efter förlossningen men då min barnmorska går på semester blev det nu redan 5 veckor efteråt. Jag fick i alla fall godkänt, besiktigad och klar :p
 
Samtidigt skulle Ellen vägas så Andreas gick dit med henne. Hon har gått upp 215 gram på 6 dagar, så hon följer sin kurva fint :) Min lilla fågelunge på 2860 gram väger nu 3750 gram, inte så liten längre :)
 
BVC tanten sa att hon såg hälsosam och frisk ut så det känns skönt att veta att all amning ger resultat
 
Har suttit vid datorn i över 20 minuter nu i lugn och ro. Snacka om vardagslyx :) Men det är lika bra att jag lägger på ett kol och skyndar mig för att göra det jag vill göra innan damen säger åt mig att sluta :p
 
Nu gå igenom lite bilder och sen ska mattanten vara på stand by :p!!


Inga kommentarer: