onsdag 22 december 2010

tisdagsmys

Hälsade som sagt på hos gudsonen och hans storebror igårkväll. Deras mamma hade sagt att jag skulle komma dit med en julklapp till dem så dom var väl ganska glada av att se oss :).

Gudsonen är i den åldern då han gärna vill kramas, och så fort man stiger innanför dörren kommer han springandes och kramar en jättehårt :)

Jag vet inte hur många gånger jag hörde mitt namn sägas, men det var säkert 100 ggr då dom i varje mening sa "Kom Camilla", "Följ mig Camilla", "Rummet Camilla", "Leka Camilla", "bär mig Camilla", "förlåt Camilla" "jag också fota Camilla". Ja ni förstår säkert.

På bilden ville lillebror hjälpa till och lägga julklapparna under granen efter att noga ha granskat dem. Hade barnen fått bestämma hade dom rivit upp paketen på en gång, men dom får vänta tills tomten kommer på fredag.

Dom är uppväxta med att jag ofta har kameran med mig och igår satte dom sig vid sin julgran för att bli fotade. Inget tjafs och inget bråk, men så älskar dom ju att få se sig själv efter varje kort är tagen också.

Dom är bra fina de där ungarna!

Inga kommentarer: