söndag 26 september 2010

Oväntat besök

Dagens loppisfynd

Gårdagens loppis fynd


Idag har vi haft besök utav Andreas föräldrar. Vi visste inte om det, och dom trodde i sin tur att vi var införstådda med det, men det var bara att hoppa i duschen, äta frukost och skippa städningen som vi skulle ta hand om. Loppisen fortsatte idag, och As mamma ville gärna dit (inte mig emot :)) och då slog vi till med bordet som jag tittade på igår. Fick ge 100 kr för det (som dom betalade och gav mig i försenad födelsedagspresent).
Igår hittade jag dock lådan som jag letat efter men inte kunnat hitta. Vet ännu inte vad jag ska ha i och på den, men det är ett annat problem, för nu har jag äntligen ett.
Ska boka snickeriet igen och måla bordet vitt.
Vi visste ju att vi skulle få användning av den färg som blev över :)! Skålarna på bordet kostade några enstaka kronor, men har ännu inte bestämt mig om jag ska behålla dem själva eller ge bort dem ;)! Får fundera på den saken en stund!!

Inga kommentarer: