måndag 12 april 2010

barnvakt och blodprov

Dagen började med ett besök till sjukhuset för blodprovet inför veckans behandling. Nu måste jag vara inne i ett flow, för än en gång lyckades dom sticka rätt på första försöket. Värmedyna is the shit.
Jag visste inte om att man kan be om en, men sen jag fick reda på det har det gått bra varenda gång. Och nu när jag skriver detta fick jag ett samtal från skyddat nummer. Min läkare ville ringa och meddela att hon fått svaren från ultraljudsundersökningen, inflammationen har iaf gått ner och kärlsnittet var inte lika påverkat. Så det var ju goda nyheter


När jag kom tillbaka satte jag mig ute i solen med musik i öronen. Efter lunch var det dags att gå över till gudsonen med familj och vara barnvakt en stund. Bra barnvakter som vi är fick dom hoppa runt i den största vattenpölen som fanns och timmen gick jättesnabbt. Men kul hade vi!


Dom hittade en massa pinnar som dom gick runt och bar på mest hela tiden och äntligen fick dom spela fotboll med Andreas. Vilken lycka va?!
Grabbarna är så vana vid att jag har kameran med mig att det blivit naturligt för dem. Om jag inte har med mig kameran undrar dom vad jag gjort med den haha. Finfina pojkar!

Inga kommentarer: