torsdag 13 januari 2011

lite allt möjligt

Idag har vi äntligen kunnat få lämna tillbaka nycklarna till gamla lägenheten och var med då lägenheten skulle besiktas. Så nu är det gjort, skönt att få lägga det bakom sig.
Imorse lade jag märke på att jag har blåmärken lite varstans på kroppen. Trodde bara att jag hade ett (som är jättestort på armen), men kunde räkna till 6 stycken. Så nu märker man att huden är extra ömtålig. Var på sjukhuset för att ta blodprov så egentligen är det väl 7 st nu.
Både jag och gubben har blivit förkylda, det började först med mig och sen smittade jag nog honom. Hade halsont i början och nu har man fått slemhosta. Är det inte borta på tisdag får jag inte göra behandlingen, men föhoppningsvis med lite vila blir det bättre snart.
Nä nu väntar tvätten, det har ju blivit en del den senaste tiden!!

Inga kommentarer: