söndag 4 juli 2010

Gårdagen 2


I helgen var det hamnfest och vi hade lovat Lilla L att vi skulle gå tillsammans dit under dagen.
Själv är jag ingen karusellmänniska. Ju äldre man blir desto fegare är man, så jag och mamma tittade på när A och L åkte virvelvinden och Superfly. Virvelvinden kan jag väl sträcka mig till men där går gränsen.



Vi hade iaf tur med vädret och jag fick mig en munk så jag var lika nöjd som Lilla L blev av besöket. Vi åkte dit senare på kvällen också. Så idag får man sota för det då man varit tröttare än tröttast.
Vaknade kl 05.30 av att det var stekhett i rummet. Kunde inte somna om förrän 2 timmar senare och fick då bara 6 timmars sömn. Så ikväll blir det en tidig kväll. Fönstret har stått öppen hela dagen men det känns inte. Men så är det 29 grader inomhus trots att det är molnigt ute.

2 kommentarer:

Anna sa...

Samma här haha... har blivit likadan...virvelvinden är så långt jag sträcker mig ;) och den är sååå rolig!! :))

vad trevligt ni har det! hur länge stannar du i ö-vik?

Camilla sa...

Anna: är vi smarta eller har vi blivit gamla ;) åker härifrån imorgon.