söndag 17 mars 2013

shopping



Jag har i nästan ett halvår gått och kikat på sockarna på bilden. Jag har tänkt att det inte varit någon brådska med sådana inköp, men trots att jag varit in på H&M ett x antal ggr det senaste halvåret har dom aldrig fyllt på sockstället och de minsta storlekarna varit försvunna.

"Dom försvinner så snabbt" svarade en anställd i butiken om de 3 packs-sockarna för 39.90 kr.
Eh så vitt jag vet har dom aldrig ens fyllt på för jag tycker att jag varit där jämt. Så nu när jag åkte hem så var sockletning en av punkterna av shoppingturen.
Jag lyckades hitta ett par av de minsta och ett annat i den näst minsta, så nu ska ongen inte behöva frysa och jag slippa stressa.

vi gick runt lite varstans och jag hittade denna onepiece från KappAhl. Det har ju blivit en del rosa grejjer på sistone så något mer neutralt ska in i garderoben. Även fast dom sagt att det verkar vara en flicka så vill man ju ändå gardera sig, och denna kan ju båda könen ha.

Det blev lite annat också men det visar jag i ett annat blogginlägg!!

Inga kommentarer: